31 Oca 2013



Bir şeylerden iyi anlayan birisin sen ama beni anlayabildin mi?

Bizim seninle neyi değiş tokuş ettiğimizi?

Bana verdiğin benden aldığın,

Tenin tuzu ve bir sürü kelimeler.

Sırı dökülen eski bir yemini bozuyorsun şimdi

Artık açmayacağım saçlarımı demiştim ben

Kimsenin ama kimsenin ellerine

Kimse etime giremeyecek.

Ben Butimar gibi; denizden su içen, denize aşık o kuş gibi,
Deniz biter korkusundan, denizin yanı başında, susuzluktan ölmeyeceğim.

Ben aşktan ölmeyeceğim bir daha.

Ama hayat gene büyük

Gene çok.

Ne çok kilit kırılıyor bir öpüşle.

Şimdi baksan tenimin içini görürsün.

Kuşların şarkıları ve göğsümde bir gül

Kıpkırmızı patlıyor.

Soluğum şimdi bir kuğunun beyaz kanatları.

Sen gel çığlığımdan öp beni, karnımdan öp,

Yanan yerlerimden, ıslak yapraklarımdan öp

Yeni yaralar aç, yeni yaralar bırak bana,

Denizi izlemeyeceğim artık ben

Denizi içeceğim...

Denize itimat lütfen,

Gökyüzüne bir de varsa aşka inan.

Çünkü ölüm var.

Evet ama hayat da var!

Hiç yorum yok: