28 Haz 2010

''açı''
herşeydir!
0'
45'
90'
180'
360''
pencerenizi seçin!

13 yorum:

Hacivat dedi ki...

İnsan hep kendisine dönmez mi?

Sezi dedi ki...

ama soru da bu işte:
0 derece ve 360 derece aynı yere bakıyor gibi görünse de bir dünya fark eder:)

Hacivat dedi ki...

Esasında açı değilde zaviye demiş olsaydın bir cevap vardı ama açı çok tekdüzelik içermekte...

Sezi dedi ki...

tam kastım kadraj aslında:)
bakış açısı gibi bir eşyden değil de gözümüzün önündeki dünyanın gözümüzün önündeki duruşundan yahut tam da gözümüzün kendinden bahsediyorum.

evinde mesela salonda hiç geçmediğin, durmadığın bir kenar, köşe , nokta bulup otur ve oradan evine bak.

yabancılaşıyorsun

absalom dedi ki...

ımm.
kendimi rakamlarla sınırlandırmayım ben geniş açıyım muhtemelen.
fazla rahatımdır o bakımdan.

evdeki kör nokta-yabancılaşma tezini de okudum denicektima amma.
evimin neresinden bakarsam bakıyım yabancı gibi görünüyo bana :)
çok fena evet.

dipnöt,
hacivattt ne haber üstad görüşemiyoruz.
sezi de buluşmak varmış bak kaderde :))

zaviye ne ola ki benim aklıma direk tekke ve zaviyeler geldi valla :))

Sezi dedi ki...

tekke ve zaviyeler kapatilmadı mi yauu deyip olayda edebi seviye düşürürümm şaşarsın!

absalom dedi ki...

:))

şu fani dünyada artık hiçbişeyin beni şaşırtmayacağını düşünüyorum gerçi amma...

yine de siz bana bakmayınız
kaale almayınız
yokmuşum gibi davranınız
edebi seviyeyi düşürmeyiniz
severim ben edebiyatı :))

Hacivat dedi ki...

Biz doğu kültürünü savunuyoruz abs bizim için kaşarlı mahmut halen revaçta. Sende ayrısın mesela nev-i şahsına münhasır ya da sadece hasır olarak ama ayrısın

absalom dedi ki...

hacivat :)
eskiden daha zarif iğnelerdin performansta azıcık düşüş mü var üstad?
sıcaklardan sıcaklardan :)

devam buyurunuz lütfen
uzaktan keyifle takip etmekteyim...
konuyu bölmüş gibi bi hissiyata kapıldım böle aniden...
bi centilmen ve edebiyatsever olarak üzüldüm haliyle.

:))

Hacivat dedi ki...

Yok inan hiç iğnelemedim sevgimi gösterme konusunda olan eksikliğimden böyle bir anlam çıktı :)

Sevgim bakidir

absalom dedi ki...

hislerimiz karşılıklı efenim :))

Nessuno dedi ki...

Ölü Ozanlar Derneği'ndeki sıranın üstünden bakan Robin'in ve en sondaki öğrencileri hatırladım, bakış açısı elbet...

Sezi dedi ki...

fikirlerin kırılmadan değişebildikleri yer ne güzel yerdir:)

kırılıp değişince, yanılıp değişince de öğrenmiş oluyorsun ama ''bilge''lik sanırım daha yumurta kapıya dayanmadan düşüncenin ve bakış açının sınırlarını genişletmede