1 Ara 2009

Defne Asal Er

Şimdi. Yetmiş yıl sonra şimdi , yıllardır ölülerin yakınlarının, ölü gibi duranların, duvar gibi susanların, gururla susanların kulaktan kulağa fısıldadığı katliam dile geliverdi. Hem de hiç beklenmedik yerde ve zamanda. hiç beklenmedik bir ağızda. Duydunuz okudunuz. Cinler bastı Türkiye'yi farkında mısınız? Tüm cinler çıkıyor birer birer şişeden.
Ve bir kez çıktılar mı...

Fındık nine, nenem benim, kör gözlerinden yaşlar akıyordu anlatırken. belki sen beni unutmuşssundur ama ben seni hiç unutmadım. Süngüden geçirilmiş kardeşlerinin yanındasındır şimdi. Beni duyuyor musun? Şimdi anlatacaklar sana neden oldu tüm bunlar. anlatacaklar. Anlatmak zorundalar.Uyan ve dinle. uyan dinle ve sonra affet.
Merak etme artık insanlar konuşacak. toprak konuşacak, mağaralar konuşacak, senin anlattığın her şeyi de duyacak artık , insan olan kulaklar.

1 yorum:

UzakKomsu dedi ki...

Aldatilmis, kandirilmis bir toplum simdi kendi tarihinin oyuklariyla yuzlesmeye terk ediliyor gorunse de gene baska yalanlarla ortulmeye calisiliyor ustu.
Tarihi arada kalmislik olan bu topraklarda ne yone gitsek hic bilemedik belki de.