24 Tem 2009

yemin ederim şu an oturduğum kelli felli yalan dolan müdür koltuğundan kalksam bizim holdingin karşısında tostcu açsam bundan daha fazla kazanırım. Tostun üzerine salça sürmeden önce 42 toplantı, 25 rapor, 38 imzayla da uğraşmam. Kurumsal olmayan sucuklu olsun çift kaşarlı olsun tostlarımı tüm mühim plaza insanlarına tüm beyaz mavi ve abidik gubidik yakalılara afiyetle yediririm. Akşam eve beynim şeyolmamış halde giderim. Tayyör giymekle, laptop kullanmakla, outlookla işim olmaz. Değerli beyin hücrelerimi (einstein olmayabilirim ama gayet subjektif olarak paha biçilmez buluyorum onları ) hiç bir yere varmayacak, anlamsız, saçma, aman da ben neler biliyorum vari konuşmalarla harcamam. Ya evet patronun dediği olsun. Bence kesin öyle olsun. Benim asıl istediğim benim istediğimin olması değil zerre kadar. Ben sadece kurumsal laf kavgalarına, güç oyunlarına, benim kariyerim seni döverlere uyuzum. 15 senelik iş hayatından sonra hala 'ali topu tut' ve bunun için şu 94 maddeye uy durumunu bünyem kaldırmıyor. Çok saçma geliyor. Böyle avazim çıktığı kadar bağırmak geliyor içimden. Büfe işleticem kendime da afilli bir kartvizit bastıracağım. "Cift kaşarlı tostların tombik ceosu sezi" yazdırıcam. Sabahları bufenin önünde taburede oturup mahallenin diğer esnafıyla tavla oynicam kıtlama çay içiçem, tanıdığım herkese veresiye yapıcam, ödemeyenlerı zırt pırt arayacağım getir ulan 8 lira borcunu dicem, Ve TEKRAR SÖYLÜYORUM. Oburcuk sezinin büfesini asla zincir yapmaya falan kalkmayacagım. amin!

Hiç yorum yok: