12 Şub 2009

Seray Şahiner'den...

"...'hayat devam ediyor' diyorlar ya, bence yalan. Hayat bir yerden sonra duruyor.
Ben hala O'nun bana en kıymetli varlığıymışım gibi o masada oturuyorum.
Böyle, sonsuzluğa bakar gibi bakıyordu bana. ne bileyim tarif edemiyorum.
Belki onun karısı bu bakışı daha güzel tarif edebilirdi.
iş karşılaştırmaya vurunca, 'hangimiz daha iyi dolma sararız acaba?' ya kadar gidiyor zaten.

'herşey yoluna girecek' demişti sorumlu müdürümüz. 'bu işiçözeceğim, çok mutlu olacağız.' biz kahveye giderdik ama hiç kahve içmezdik. söylediğimiz kahveler öyle dokunulmadan masada soğur giderdi.
öylece durur bakardık birbirimize, kahveyi kim düşünür, sırf onun bana bir daha öyle bakması için kerbela çöllerinde susuzluktan şehit düşmeye razıyım.

Bir sonraki buluşmamızda artık öyle bakmıyordu.
Karısı olsa nasıl tarif ederdi bu bakışı bilmiyorum ama bana boş bakıyor gibi geldi.
On yıllık ilişki öyle pat diye bitirilmezmiş nikaha bir ay kala, öyle dedi.
Masadan kalkarken ben gene kahveme dokunmamıştım. o sonuna kadar içmişti..."

Hiç yorum yok: