24 Ara 2008

karanlığa



















Baksana karanlığa

Sana ne yazdım!

Bu şehre bu sokaklara,

Yırtık bıraktığın denize,

Sensiz kendime bile

Sığamadım!

Yapamadım

Bu yüzlerle, bu duvarlarda

Bu güneşle bu şehirle buralarda

Ağır aksak içim kuyu uğultu

Susamadım

Gecesine sığındım

Kendimi kendimle koca bir kavgaya

Tuttum tutuşturdum

Yenemedim

Seninle sevdiğim denizi

Sensiz geçemedim

Deniz dibi cinleri

Kara büyüler

Bana verdiğin çiçekler

Bir yalana bir destan yazıyorum şimdi

Gerçekler güzel değil

Sular artık güzel değil

Yıkanmadım

Başımın tacı!

Yüzüme çarpıp çıktığın kapı

Bin yerinden kilitli

Duvarlarda gölgeler

Evsizim, uyumadım

Gitmediğim yerlerde bile mutsuzum

Olmuyor olmayınca

Baksana karanlığa feryat feryat ne yazdım!

Gittiğin her yerden dön

Kim tutuyorsa seni

Bıraksın....

Sezi

Hiç yorum yok: